Áruküldés & Szállítás

  1. Mennyi a szállítási költség?

    A megrendelt árut közvetlenül a cég címére szállítjuk. A szállítási költség, átalánydíj felszámolásra kerül az áru értéke mellett tekintet nélkül a tételek számára, mennyiségére és a szállítási módra. A további részleteket az alábbi táblázat tartalmazza.

    A következő országokba szállítunk:
    A legfontosabb kereskedelmi területeink (Ausztria, Szlovénia, Horváthország, Magyarország) számára saját járműparkkal és csomagszolgálattal rendelkezünk. A többi uniós országba spedícióval és csomagszolgálattal szállítunk. Egyéb országokba külön igény szerinti szállítás lehetséges.

    Ausztrián és Szlovénia (egyéb országokba külön igény szerint)

    Áruérték (exkl. MwSt.) Szállítási költség (exkl. MwSt) Szállítási terület
    € 5.000-től
    € 0,00-tól
     
    ingyenes online rendelés esetén
    € 69,-
    € 79,-
    AT, SLO
    AT, SLO
    HR

     

    Csomaszolgálat Szállítási költség (exkl. MwSt) Szállítási terület
    5 kg-ig
    10 kg-ig
    20 kg-ig
    31,50 kg-ig
    €   6,50
    € 13,50
    € 19,60
    € 24,80
    AT
    AT
    AT
    AT
  2. Fölvehetem a megrendelt árut?

    Igen, az online üzletben megrendelt árut is fölveheti Ön az egyik telephelyünkön.

    Vásárláskor válassza ki az áruátvétel kívánt helyét.

    Ha az áru egy másik telephelyünk raktárában található, természetesen értesítjük Önt  (2-3 napon belül fölveheti).

  3. Van-e lehetőség ingyenes szállításra?

    € 5.000 értékű online rendeléstől a házhozszállítás ingyenes.

  4. Mi a teendő, ha a szállítási cím változik?

    Változtassa meg a címét a „Mein Konto“ pontban és mentse el újra.

  5. Van-e express szállítás (gyorsposta)?

    A DPD logisztikai partnerünk által szállítmányozott csomagok Ausztria területén általában 24 órán belül érkeznek a kívánt helyre. Külön igénylésre expressz kézbesítés is lehetséges.